Sunday, May 30, 2010

Seoul Garden Restaurant....Happy Birthday Dino!!!!

isik penuh2 jgn bagi ader ckit pn ruangan udara...

udang bakar....sedap gak...udang ni da di perap!!

ini bru intronyerrrrr....



mak & dino ( birthday boy!!!)

Sempena birthday dino yg ker 27thn, kami di jemput menjamu selera di Seoul Garden Mahkota Parade, Melaka...sbb umh aku kat Melaka kannn....
Kami pilih package dinner...utk adult rm29++....senior citizen rm19++...birthday 50% less... selaku org yg selera beso mcm aku ni elok laaa mkn buffet...mmg tmpt ni fav mak aku...selalu mak msti suggest mkn kt cni...aku lak malas nk mkn cni sbb kne masak sendirik...kt umh pn aku da malas nk masak...inikan pulak kt cni...kne masak gak...huhuhuhu...
Mcm2 hidangan yg ader...ABC, teh bunga yg original masak & tea ginseng pn ader... yg lain soft drinks...ice cream gak ader...ader mcm2 jenis fishball yg ader...utk steamboat...best!!!!...daging n aym ader bermcm jenis yg di perap...udang n sotong pn ader...
Selalu seoul garden melaka jer yg aku g...kt KL aku xcube lagik...mayb next time aku try....da lewat ni...kne tido awal...sok nk standby kne marah pepagi buta....mlm ni kne prepare mental.... huhuhuhuhuhuhu...bos...bos...asik mrh2 jer.....da nk mati ker bos ni.....
Nanite all...muah!!!


No comments:

Post a Comment