Tuesday, May 18, 2010

kek...roti...antara kegemaran aku...

Coklat cake with topping coklat and walnut top and inside

Coklat cip bun

Skg da pukul 3ptg...mcm biaser time2 cmni mata mulai mengantuk...depan opis aku ni ader 2 kedai kek n roti yg sedap2 rotinyer....slalu kalo singgah sure aku masuk dua2 skali...kalo ader 6, sure enam2 skali aku masuk....kalo lapan, lapan2 skali aku masuk dan seterusnyer....slalu peneman setia aku dak aisya yg same saiz dgn aku...smpi sume org ckp aku n dia kembo padahal badan jer same.... cis!!

Slalu menjadik kebiasaan mase nk balik kmpng aku akn beli roti byk2 utk fmly...mak ckp banyak roti ni mcm bole bt kenduri...harga roti kt cni mahal sikit laaa...tp quality bagus dan sedap serta mengiurkan sape yg melihat... ker atau aku yg montel ni jer terliur? huahahahaha...

Da laaaa....mase bt keje...keje aku da pending seminggu sbb aku malas nk bt....sok laaa aku kasik setel sume...sekali hadap jer aku kasik licin...tata!!!

No comments:

Post a Comment