Wednesday, May 5, 2010

Amarin Restauran THAI...

Sayur cmpur


ikan kukus


Mieng Kian


Amarin Mid Valley KL... Aku mmg suke mkn masakkan thai ni....pedas dan cukup rase...kalo ikan, aku suke ikan kukus dgn lime...mmg sedap dgn rase masam2 tuuu.... tomyam gong kat rest thai mmg hangat beb...pedas dan penuh rase... aku suke tomyam yg thick...sbb mmg berase laaaa...

Kerabu mangga dia pn lemak2 jer mangga dia + pedas...selain tu aku suke mkn mcm ulam laaa.... mieng khian kot name dia...daun kadok tu di letak cili, kacang, udang kering, cili ape, limau n byk lagi laaaa...pastu kunyah...yg herannyer, limau nipis n cili api tu xrase pedasnyer... rase sedap jerrrr...

Sayur campur dgn mushroom pn sedap...aku suke sayur...aku ader gak oder itik, tp rase dia aku kureng laaaa...ayam pandan tu biaser jer rasenyer...ikan masak 3 rase lak mmg berase laaa rase dia...puasati laaa....overall price bg aku standard laaaa mkn dlm air cond...ader org letakkn nasik...kusi ader kusyen empok...ader muzik merdu2....cube laaaa mkn kt cni.....

No comments:

Post a Comment