Monday, May 17, 2010

Ahad.... Villa Park - Midvalley...

Ahad....arini brekfast sesimple habis...aku bt caeser salad with egg n mkn buah serta roti jerrr... sajer jer aku bt mknan ringan2 sbb tghri kan nk melantak byk2...huahahaha....

Tghri yg terik kami g melawat umah baru aku kat VillaPark... area belakan TPM... da siap umah aku...dan di jangka masuk bln depan... mmg puasati... dgn konsep villa dan sejuk mata memandang...ni sume hasil kerja aku gak...alhamdulillah...gaji aku byr umh tiap2 bln berbaloi gak... tp pasni kne pk nk reno sume umh lak...sure aku pening....

Pas melawat umh, kami berangkat ke MV utk makan2...yeehaaaa....i like... mule masuk ke jusco bahagian food....mcm biase, mak ayh aku rambang mata....termasuk laaa aku...huhuhu...sushi, aym teriyaki n mcm2 lagik kiteorg beli...pastu singgah beli tako tao lak...2 kotak lak tuuu....huhuhuhu... pas sume da ready, bru laaa kami ke tmpt dituju...ke King Oyster....masakan cina...sedapnyer... oyster noodle....lobak putih n mcm2 lagik kiteorg mkn...tak lupe gak cold green tea...sedapnyerrrr....yummy!!!!....

Sesudah makan....kami bergegas balik sbb fmly aku sume nk balik mlk secepat yg bole... isnin kan keje...mak lak niaga...abis da sbtu ahd kami....

Mmg da jd kebiasaan aku n fmly kalo dtg KL acara mkn2 tu mmg banyak...bkn dtg KL jer, sume tmpt laaa kalo g sure menyinggah n mkn jerrrr.... sume mknan nk rase... sbb, rugi laaa xrase ni kan....mkn kn satu nikmat...tp berpada2 laaa kan...ape lagi....jom jln2...jln2 cri mkn....patot aku, osmet n fmly aku kne jd host rancangan ni laaa....huahahahahahaha...

No comments:

Post a Comment