Thursday, May 20, 2010

Best Buddy yg hampehhh!!!

Tension keje...mmg sume org merase apetah lagik aku...kite kan manusia biase yg tak lari dr perasaan jiwa2 yg tertekan,stress,tension dan sekutu...but this lately kemuncak tension tu makin menyegat...sakit otak, jiwa kacau, minda tepu...sume aderrrr....

Slalu mak ckp maner keje xsusa...aha...biaser laaa tu kan...sume keje ader susa n senangnyer... tp keje yg byk guna otak ni kdng2 bt badan pon sakit...mak ckp, niaga ni penat,tp otak xpenat sgt... sbb 80% guna tenaga nk bt keje...bile pikir balik, bio laaaa penat badan dr otak ni...tp tu yg aku da pilih dr dulu...nak tanak kne terima gak kan....

Semalam, mmg hari yg paling membengangkan...da laaa keje mcm org giler...kene marah...kalo salah aku tu lain laaa...ni salah org lain n xder kene mengena dgn aku...tgh2 aku tension tu, bole kwn aku ni call...pd aku dia ni antara kwn yg baik laaaa...tnyer pasal keje...aku ckp laaaa skg tgh tension...bole pulak kwn aku ni reply benda menyakitkn ati aku yg sedang bengkak ni... terkejut giler aku...slalu kwn cite kt aku, aku dgr jerrr...as a fiend, kte laaa pendengar setia... penyokong setia... ini hampehhhh...huahahahaha....

Kalo kwn aku ni bc, aku harap sgt2 dia berubah laaaa ckit...hormati perasaan org lain...alert dgn perasaan n emosi org...sbb kalo dia bengang, aku selalu advice benda yg baik2 jer... xder plak aku nk condem dgn ayat2 melaka aku yg mcm asm pedas berapi ni... selalu laaa aku ni gado dgn dia...ayat2 yg bt aku sakit ati....mmg menjadi fav dia...aku skg pn tgh merana dgn keje ni...sape yg menambah sakit ati mmg cri nahas laaaaa...da laaaa...yg penting!!! hujung mggu ni jalan2 cri pasal + mkn + mkn + mkn...tang mkn tu kne byk ckit...huhuhuhuhuhuhu....

No comments:

Post a Comment