Wednesday, May 5, 2010

ironman 2

Robert Downey Jr

Smlm mcm biaser xder kelas, aku n hsmate g tgk wayang...cite pilihan aku sure laaa ironman2 yg memaparkn hero hensem paveret aku ni... review cite ni mcm biaser laaa, mule2 hero sakit2 badan sbb kne rembat dgn org jahat....lelame hero bangkit laaa dr kesakitan dan menjadi kuat dan akhirnyer menang....

Ape yg menarik aku dlm cite ni selain abg robert adalah scarlet yg cute n body dia yg mmg mavelous abih... dan watak dia sebagai pengintip yg pendiam tp hot tu lg byk dr watak gwenth yg byk membebel memekak tuuu...rimas beb...

Tp apepn mmg berlagak laaaa tony stark dlm cite ni...tp dia ensem berlagak takper aku suke... Cite ni memaparkn kehebatan teknology yg tony ni bt utk hasilkn sut besi yg berteknology tggi... tp mcm biaser laaaa AS gov yg penyibuk tu nk baju besi milik tony ni di jd kn 1 aset negara... dak tony bengang laaa...maner dapat beb dia xtdo mlm nk bt baju tu tp AS gov nak...buat arrr sendiri kan... tp dalang AS gov ni nk gunakn utk kepentingan sendiri oleh Hammer... dlm mase itu gak ader mamat ivan ni nk balas dendam sbb bapak dia dulu gado dgn bapak dak tony...maner taknyer, bapak dak ivan ni jahat....sooo, ivan pn jahat laaa gak...but i like his hair...belang2 putih itam mcm kuda belang ats pala dia...tp cntik laaa... ciptaan ivan ni x kureng hebat... dia reka cemeti yg sekali libas putus sumeee...takot wooo...k laaaa...kang aku cite xbest lak kannn...korang tgk laaa sendiri....

Arini sure ramai org tgk wayang....aku ader tiket free IP man.... mcm best gakkk....jom wayangggg!!!

2 comments:

  1. bile dpt tgk wayang dgn fir... nk dating2 mcm dulu... tp mn nk taruk si adam tu... huhu.. mi, tlg jg kan kejap boleh?... hehee..

    eh! ko gi kelas? kelas ape? ko further study lg ke?

    ReplyDelete
  2. bole jerrrr....ko anto kt umah aku....
    aku ader kelas mengaji jer husna...tiap mggu 3 kali.....

    ReplyDelete