Monday, May 17, 2010

Full with actvt!!! - Wangsa walk - Cheng Ho - Chow kit

Jumaat malam mak, ayh n dino dtg melawat aku...seronok sgt2...tp disebabkn mase mak dtg aku da tido, ape lagik, aku terpakse teruskn tdo sbb mata aku ni da tak larat gler nk bukak... sbtunyer aku kne keje lak...da tanggungjwp, terpakse laaaa pegi....

Sabtu pepagi aku n dino da nek komuter...aku ke office, dino ke PWTC pameran kerjaya... sampai2 jer kt office, bos aku yg mcm tarzan tu tgh maki hamun staff yg 3 kerat tu... Tension tol aku kalo yg kne marah tu bkn keje aku...nak2 penyebab kne marah tu adalah bini bos aku sendiri... mcm c***** tol bini dia ni... ni laaa mkn gaji kan....kne terima...

Pas abis keje, aku n osmet bwk seisik fmly g jenjalan bermula dgn Wangsa Walk... sebabkn ari ibu aritu aku xbg pape, kali ni aku bg mak sepersalinan baju...happy jer muka mak....mcm selalu xpts2 ucap time kasih kt aku...pdhal aku yg kne ucap time kasih sbb beso kn aku yg gedabak ni...

Mcm biaser pas shopping2, makan time...mak pilih Cheng Ho sbb tu tmpt fav dia...mcm biaser mak tnyer kt waiter dia "dik..dik...amy search xder ker?" huahahahaha.... xabis2 mak nk jmpe amy search tuuu... aku ckp kt mak sure amy bz....lenkali laaa ek....

Pas abis mkn, ayh lak nk g jenjalan ke chow kit...mcm biaser mak xsuke sbb mak takot tmpt2 cmtu...maybe sbb pena kene ragut...tu yg mak fobia...xleh salahkn mak gak kan...ape yg jadik tu berbekas kt ati dia...da puas jalan, aku belu buah...laici n mangga...pastu singgah mkn durian yg kuning gler isiknyerrr....sedapnyer....xhingat mkn....bru pas melahap kt Cheng Ho, mkn durian lak...tp aku terkejut gler kt chow kit buah mata kucing sekilo rm12...mahal gler...da laaa kecik jer... lain laaa bata kucong tu sebesar mata dinosour ker yg beso tu....bru laaa aku puasati... laici lak sekilo rm8...aku beli je laaaa...dgn mangga yg isinyer mcm nk busuk...mmg xleh nilai isi melalu kulit...atau pepatah omputih dont judge a book by it cover...cewah!!...

Pas mkn, balik laaaaa....sampai jer umah berlumba2 mandi nk tido lepas kekenyangan...ape lagik...terbaring sume mcm ular sawa... dgn dengkur yg maksimum...ayah irama lain...mak lain...aku lain...osmet aku lain...dino jer sunyi sepi...sbb dia xberdengkur...kalo di gabung kalah kumpulan amok ni....and.....tido....zzzZZZzzzzZZZ....

No comments:

Post a Comment