Wednesday, May 19, 2010

Restoran Asam Pedas di Bangi...

Pas balik keje smlm aku bergegas nk blk sbb da rancang nk tdo awal...huahahahahaha...sblm balik aku singgah mkn kt restoran Asam Pedas di Bangi (kedai deret depan PKNS)...

Kedai ni skg da makin beso tuuuu....2 kedai di combine jadik 1...ok ler tu kan...da makin maju... ni kali ker 3 kot aku mkn kt ctu...selalu biler terase sgt2 nk mkn asam pedas bru aku dtg... Asam pedas kt sini sediakan beberape jenis ikan...mcm biase, ikan kembung, pari, tenggiri, etc... dan ader lagi lauk2 tambahan lain... aku lupe plak snap pic mase mkn smlm sbb kusyuk sgt2 mkn...xingt ape dah...

tp ader sikit perubahan kat menu dia... smlm aku amik set asam pedas ikan kembung + nasik + telur masin 1/2 + sayur...yg dtg seperti yg diaatas cume sayur tu jer kangkong dlm 6-7 helai... huhuhuhu.... tpppp.....harga set ni rm11...huhuhuhuhu....mahal gler pd aku laaa....compare aku order ala carte....biaser laaaa...kedai da besokn...kne jual mahal ckit sbb nk cover duit sewa n reno...Adat laaa org melayu niaga...

tang tu aku mmg frust...but tang mkn aku cukup puasati dgn rase asam pedas dia mmg kow smpi sakit perut aku....huhuhuhuhuhuhu....hope tokei asam pedas scan balik price dia letak tu...stakat kangkung 6-7 elai tuuuu...agak2 laaaaa kaaaaannnn.....

Sape2 nk mkn asam pedas, bole laaa dtg kt cni...sedap....tp xberbaloi harga dia...di cadangkn amik ala carte.....sbb set mmg cekik darah!!!....

No comments:

Post a Comment