Wednesday, May 12, 2010

Double Spicy Chicken McDeluxe by McD

Mari rapat.....tgk tuuu...2 tingkat...mcm bangunan skola aku!!

Pandangan jauh ckit....seleranyerrr....

Ini baru pic luar kotak!!!
Selaku peminat makan2 yg tegar...aku sentiaser jer mencube makanan2 baru yg ader di pasaran...walaupn mcD burger ni same jer rasenyer, jst dia doublekn jer...aku tetap nk rase...mcm xpena rase lak....kuang2...
Td pas abis keje, mcm biaser melalui sg besi, aku singgah laaa ke Mcd walau jln jammed gler2...aku xkish sbb aku nk gak mkn mcd kali ni...aku mulai dgn mkn ice cream mcflury mango + peach...sedap gler...da mmd fav aku mango...aku mkn penuh selera smpi rase nk mkn cup2 tu skali...
Kali ni aku tapau bwk balik....bubur mcD yg besar punyer dan double spicy chicken mcdeluxe menjadi pilihan aku....masyuk beb....masyuk seperti pic dia ats...mengiurkn dan sexy.... i loikeeee.... Sambil tgk badminton live sbb terpakse, aku mengunyap plhn2...aku benaunyer nk tgk cite adamaya...tp xkesampaian...sedihnyerrr....malas nk berebut2, aku mcm biaser mengalah manjang...tp mengalah tak bererti kalah...huahahahahaha....
k ler....da maser bersiap g ngaji....mencari keredhaan allah...amin....selamat beramal....



No comments:

Post a Comment