Monday, May 3, 2010

Chinese Wedding...

Kazen2 aku yg vogue!!

Yg laki tu kaven aku...bergambo dgn mak n ayh...



1 May 2010...Wedding day kazen aku fmly sebelah mak...mmg jadik fav aku n fmly g penang tiap2 thn for CNY... mmg best... Wedding ni bertempat di Plaza Chocolate ( name lame...name baru xingt)... mcm biaser kalo chinese wedding ni ceremony dia mmg beso2 n best2... dgn kazen aku yg dressup mcm artis dgn sanggul tinggi 2-3 meter...dgn makcik2 n pakcik2 aku skali.... biaser laaa kn time tu jer melaram...

Biaser laaaa, dia sebabkn kami berlainan agama, food yg disediakn utk kami juga berlainan dgn diorg sume... kiteorg mkn nasik kandar!!!! yeeehaaaaa..... dgn lauk ayam goreng, kari kambing (mmmbekkkk...), kari ikan (mmg sedap), sotong n sayur kobis....mmg sedap... smpi makcik2 aku pn same sibuk nk mkn kt table kami...tension tol...huahahaha....

Majlis abis pukul 10.30pm...

No comments:

Post a Comment