Sunday, May 23, 2010

Nasi Beriyani Gam Johor

Restoran Beriani Gam

Da lame tol aku xmkn nasik minyak sbb xder undangan kawen pon bt aku... di sebabkn nafsu membuak2 nk mkn nasik beriani, aku pn g laaaa mkn kt Restoran beriani gam yg terletak ditepi jalan otw ke putrayaja...
Nasik beriani ni lawannyer dgn atm beriani gam gak kan, tp kt cni ader masakan lain seperti ayam kuzi, aym msk merah, kambing beriani...mcm2 laaaa...org yg mkn pun bkn sekadar org melayu jer...rmi gak cina n india yg mkn....1 malaysia laaaa....selera jer mkn walau peluh menitik2 akibat kepanasan....
Nasik beriani harganyer rm12 sepinggan kecuali ayam kampung rm15...Nasik dia punyer banyak xhingat...bole mkn 3 org...tp 1st time kan...aku maner ler tau...sume2 amik sorg satu...pasni sure aku xmkn nasik beriani 3 bln....bole pengsan mkn td...
Pas mkn aku g tgk langsir lak kt MACY....nak gak angkut maner yg berkenan utk umh bru aku tuuu....tp kureng berkenan....da mase tdo nih....nanite....jgn lupe mkn kt Kafe beriani gam putrajaya....

2 comments:

  1. ko kan montel... patut bleh abis satu pinggan tu ko sorang... ekekekkeke

    ReplyDelete
  2. banyak phol.....nk muntah aku mknnn......

    ReplyDelete