Wednesday, May 5, 2010

kecian hans...

Housemate aku dak Hans semlm g Pantai hospital kat Bangsar...Hans slalu ader masalah perut... Perut selalu kurang sihat...cepat lapar dan skg agak makin maju kedepan perut dia... aku riso tgk keadaan perut dia tu...selalu meragam...Slalu aku picit2 perut dia nk tgk keras ker...atau lembik...sbb aku da phm sgt kalo keras tgh xsihat laaa tuuu...tak pon kenyang melampau...huahahahahaha....

Ari jumaat ni kne g balik hospital...kne bt checkup lagik...tp dia kne berlapar ckit mulai kamis ni utk pastikn usus bersih...Doc nk check usus kot...so, pagi2 jumaat hans kne g hospital...dan petang bru aku jemput dia kt hospital...

Semoga Hans xder ape2 penyakit. Kwn2 yg bc blog ni, doakan sahabat aku ni sihat yerrr...dia laaa peneman kala susah dan senang...

YA ALLAH, lindungi sahabatku Norehan Bt Mohamed Noor dari penyakit yg berbahaya...

Aminnnn....

No comments:

Post a Comment