Wednesday, June 2, 2010

Dinner at Pizza San Francisco at Bangi

Pizza San Francisco...bukan di San Francisco, tp di Bangi...

Garlic Bread + Seafood Soup... ni paling sedapppp...

Olive Gamber...something new....

Mushroom Chicken


Balik keje benda pertama aku pk nk mkn kat maner...sooo, tekak ni rase nk mkn lain dr yg lain laaa....nk jadik tekak omputeh...nk mkn steak laaa....soup laaaa...gatal jer kannnn...pikir punyer pikir aku singgah restauran ni yg terletak kat Bangi....

Menu yg terhidang mmg not bad....sedap2 gak...walau g rest pizza, tp aku xorder pizza langsung...aku order lain ar....start dgn garlic bread & seafood soup...mmg sedap giler... dgn segala seafood yg ader...rase tomato yg mmg creamy n herb yg xterlalu byk...mmg best...

Then aku mkn mushroom chicken, ape yg best terletak kat gravy dia yg creamy n bercheese... aku lak kan peminat mushroom....semangat laaaa aku mkn.....kalo perasan dlm pic ader benda bulat2....itu adalah mushroom yg bersalut tepung....panas2 mmg sedapppppppp....

Member aku lak pilih Olive Gamber... mmg lain dr yg lain rase dia... dgn Fusilli + prawn mmg memang combination yg menarik... di basahkn dgn olive oil....diletak chilli dan anchovies mmg menambah perisa....tu yg makin sedap....

Da setel mkn, balik laaaaa...g kelas ngaji lak!!!

No comments:

Post a Comment