Sunday, April 25, 2010

Sunday Actvt.....











Sunday....selalunyer aku bt keje mengiron baju....but today aku kuar mkn2 smbil menonton wayang....cite tu aku xamik kisah laaa....tp d sebab robert downey jr yg berlakon, aku tgk jer... walau dia belakon 2 minit sekalipon....hensem tol mamat robert ni...kalo dia dtg meminang aku, sorry laaa kt bf kesygan aku tu....aku terpakse clash sbb ati aku sejak dulu dgn abg robert... tp aku sedo, bkn robert downey jerr xnk aku, sape tgk aku sume tanak...huahahahahaha....sape laaa nk aku yg lemak mcm skirt ballet ni....bak kate hans ryder...aku ni michelin...huahahahaha... ko utang ek hans....siap nti aku babab ko.... skg ni tgh menjamu selera kt Carls Jr...mmg fav aku dgn beger portobello mushroom yg besar punya!!!! sesekali nk gak tuko mkn beger mahal2...ni asik beger oblong jerrr....tension mak nokkk....tak lupe gak dgn chilli fries.....mmg sedap.... hans kt sebelah ni tgh melahap sorg2....amik feel lerr tu nk mkn byk....

Arini da mmg rezeki aku yg slalu murah rezeki (amin....) aku dapat netbook baru...yeeehaaaa.... tq pd hans yg bg netbook xternilai ni....siap dgn celcom broadband lagik....teramat sgt2 aku hargai...xsabau nk tunjuk kt mak ayah, tok ketua kmpng, tok mudim & JKKKK kmpng netbook bru aku warna merah ni....dgn broadband modem celcom yg limited edion...really cool!!!! xcaye tgk pic kt atas......org yg belikn pn menggigil nk jugak....

Sesekali santai cmni mmg best...tp aku ni kalo melepak asik pk nk mencekik jer... maner laaa hans xtension...sbb berat dia pn naik...huahahahahahaha!!....k ler, nk masuk cinema ni... nk tgk abg robert.....gilerrr hensem....

2 comments:

  1. mana ada abg hensem robert..iras2 jer.. hahahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. haah....apepn cite dia enjoy kan.....hehehehehe....ujung bln ni cite abg robert.....kwang...kwang...kwang...

    ReplyDelete