Wednesday, April 28, 2010

Musim penyakit...

Semalam aku ckp beso ckit....xsengaja aku terckp kt kwn aku aku ni antibodi kuat....penyakit takot....tup tap arini aku batuk...selsema...demam...lengkap full package... mak ckp sbb ckp beso... bdn beso, ckp pn beso...berapi mulut mak...mintak ampon...skg ni maner g ader jer penyakit dtg....dlm paper mcm2 wabak, penyakit yg dtg dlm dunia yg makin modern ni... hebatkan dugaan ALLAH...sehebat technology gak ada skg ni...

Dulu xder computer...email pn xdak...kalo nk berhubung pakai surat... ingt dulu tulis surat berjela2...nk cite keadaan diri...kalo bercinta bubuh bedak...bedak safi kot...mmg wangi...kalo low budget buh hibka bedak ketiak...huahahahahaha... skg ni click send jer... xsmpi 5mins da leh baca... kalo nk lg best YM... dulu gune tipon...hujung bulan ayh nk hambat aku biler tgk bil...tp slalu aku salahkn org curik line...ahak!!

Makin canggih teknologi ni makin takot lak aku rase....sbb org da makin pandai mencipta robot mcm org...da bole jd tuhan yg mencipta manusia....makin canggih sangat.... ipod...ipad...mcm2 laaa yg bertechnology tggi....berkejar2 org nk belajar...dan ilmu akhirat di jauh kan.... takotnyerrr akhirat... takotnyer kematian...

No comments:

Post a Comment