Wednesday, April 21, 2010

Keje yg sameee jerrrr....

Tiap ari same keje jeeee...G opis, on comp..bukak FB ( wajib nih!!), bukak YM ( lagik wajib!!), bukak ape2 yg patot..pastu bt keje yg biase aku bt...deal dgn customer, gado dgn customer, dgn bebudak opis...sume aku lalui da 3thn...lately ni rase bosan lakkk...bkn nk brenti keje, tp nk gak cube benda lain...benda yg aku minat laaa...aku bkn xbersyukur...bersyukur sgt2 kt ALLAH dgn rezeki yg aku dpt ni...dapat laaa aku beli harta karun sikit...tp skg, makin byk gaji, makin xcukup lak rasenyerrrr...ada jer benda nk beli...nafsu serakah ni mmg xbole di tahan lagi kerakusannyerrr...pantang jmpe brg aku suke...xdpt beli, maunyerr aku xbole tdo, xleh mkn asik teringat...bwk ngigau2 lagik...xnk bg diri stress kne laaa belikn... nafsu syaiton!!!!

2 comments:

  1. buat ler apa yg patut mie. asalkan kita rasa bahagia n x menyalahi apa2 undang2. bab2 soping nie x elok sgt. nanti ketagih jadik cam shopaholic movie tuh. hahahahaha

    ReplyDelete
  2. ye laaa....pasni nk kurengkn shopping...nk lebihkan makan.... huahahahaha!!

    ReplyDelete