Thursday, April 29, 2010

Nape nak Kurus ek?

Aku xder ler fanatik nk kurus sgt mcm Angelina jolie ker, fasha sandha ker... aku jst nk ramping ckit jer....xder laaa aku susa nk pilih baju...asal nk pilih bju ketat jer sure lemak berterabur kuar...malu sehhhh... org len leh pakai bju cntik2 aku kne pkai bju beso2...buruk2...nk cian kt diri aku sendiri, xpatot kot sbb kejadian lemak ni atas kesalahan aku sendiri yg pantang tgk mkn, sume aku rembat!!!!...

Sape yg xnk jadik kurus kan...aku pon nak kurus gak....ats sebab2 nk pkai bju cntik2....nk pkai bikini 2 pieces....huahahahahahahaha....nak gak merase kan....pastu nk pkai skirt pendek ...nk tindik pusat...kalo tindik pusat skg ni xnmpk lak anting2 tu sbb da kne tindih dgn lemak... huhuhuhu....pasal tu laaa aku xkurus2 smpi skg...niat tu xbetol!!!...skg ni aku asik pkai baju itam jerrr....konon nmpk kurus laaaa....

Dino adik kecik aku punyer diet mmg menjadi....kurus da dia...jogging n jg mkn jer...sure berkesan... tp nk harap aku lari kt Bukit Cina Melaka tu....huhuhuhuhu....mau amik 2 ari nk bt 1 pusingan... dulu mase musim sembahyang kubur utk cina, abis buah oren, buah lai yg diorg letak aku n geng2 mkn...kecuali buah labu kecik, n kueh pow putih... hahahahahahaha.... kalo mak thu sure mak rembat aku....

Da lame x lari kt Bkt Cina tu...ader gak adik aku ajak, tp aku xlarat daaa....lain laaa dia ajak mkn ker...sure aku laju... huhuhuhu....makin melalut lak kang...keje time....tata...

2 comments:

  1. nak betul2 kurus kena betul2 displin... kalau tak mmg tak menjadi.. org kata hangat2 taik ayam je... hehe..

    jgn putus asa mi!

    ReplyDelete
  2. TQ husna....da mmg xleh kurus daaa aku ni....

    ReplyDelete