Monday, April 26, 2010

Bile ati terluka....

Selalu suara dia gembira jer bile aku call...ader jer yg nk aku n dia bualkan....umpatkan... ader jer nasihat dia bg kt aku...atau nasihat aku utk dia...tp arini dia nagis jer...sepatah dia ckp, sedu dia panjang...aku xckp ape2 pon...aku ilang kata2...aku cube susun ayat...aku cuber suara...tp aku mati idea nk ckp ape supaye dia berhenti nagis...

"Dia" terbaik yg aku ada...yg syg aku seikhlas ati tnpa kisah sape aku...yg maafkn tindakan aku yg teruk dan lukai dia...yg sentiasa ada di samping aku...tp bila dia nagis, aku jauh dan ati aku sedih bile yg lukai ati dia adalah antara yg aku syg jugak...nape ek...aku berbelah bagi sbb aku syg keduanyer...sepenuh ati aku...

Aku ketandusan idea nk bt dia gelak td...aku biarkn dia dgn airmata sampai button off hp dia ditekan...xgunakan aku ni...cmner aku nk lena mlm ni?...aku selalu x der disamping dia bile dia amat2 perlukan aku...aku bersalah...sangat2...

Aku xdpt tido...sbb ati aku ni...ader yg kurang....maafkan aku....aku syg dia spenuh ati...aku xmo dia nagis...nti kte jmpe yerrr...akan aku bt dia gelak smpai airmata keluar...tp aku nk airmata gembira bile aku disisi dia...

YA ALLAH, tabahkan hatinya dlm megharungi hidup di muka bumimu...Kuatkn semangat nya...Lapangkan hati nya dlm menerima dugaan...

No comments:

Post a Comment