Wednesday, April 14, 2010

Dan….pertama kalinyerrrr….

Ni first entry aku tulis dlm blog…biler pk makin canggih bagai laaa org skg…dulu tulis diary…pkai buku wangi2…ader duit lebih ckit beli buku yg bole kunci kt tepi tu..mcm kunci locker asrama lak…aku dulu kalo nk tulis diary ni hangat2 taik hanjing jerrr….bkn sebulan,seminggu jer tahan kot…yg len aku bt buku conteng.. tp skg suda maju…suda ader blog…boleh access anytime anywhere…aku pn xterkecuali ler atas sebab aku ni suke membebel smpi lebam…so, kepada yg sudi bc tu, thanks…I likeee…mule2 nk bt blog ni, aku punyer laaa gedik2 pakse housemate aku ajo…kalo dia xnk ajar aku ugut bakar kete dia…rosakkn pokok kaktus dia…dr wajah yg pakse rela, dia ajar aku…neway,thanks mate…u r the best…niat aku tulis blog ni pn bukan nk cri glamer…aku xminat glamer2 ni sbb aku thu aku pn bkn glamer maner pon…glamer cikit tu ader laaaa….ahaks!! tp benaunyer sbb aku suke sgt2 berbual dlm ertikata bercakap…tp housemate aku hans ni pn da xnk layan aku ckp…kdng2 aku ckp sorg2 nk lepas geram…atau aku ckp jer kt ape2 benda sekeliling yg aku nmpk…oleh sbb tu, aku amik keputusan bt blog supaye aku bole taip ape jer terlintas kt otak aku ni…walau melintas sipi2 pn aku taip gak…jnji lepas geram…yeeeehaaaaaaaaaaaa…. Aku da ader blog!!!! Harap xlerrr hangat2 taik hanjing gak!!!

2 comments: