Wednesday, April 14, 2010

Saiz XXL

Aku ni peminat setia makanan yg ade kecuali bak kut teh dan sekutunyerrr…huahahahahahaha…sejak lahir smpi skg aku da montel dan aku menyambut baik kejadian diriku ini walau kadang2 aku rase tension dgn lemak tepu yg da mcm skirt ballet melingkar kt pinggang aku ni…aku hingat lagik mak ckp org gemuk slalu baik hati…ye ker?... baik hati ker aku ni?...mak jer yg thu… ayah lagik best…ayah kate,ko nk gemok ker xkisahler, jnji perangai elok…dino adik aku lak selalu panggil aku emimok singkatan pd emi+gemok…same laaa dgn hans pggil aku michellin sempena mascot tayar bridgestone…apepn aku tetap kesygan sume..hehehehe…dan sebagai hamba ALLAH, aku redha n syukur ape jer pemberian NYA…Alhamdulillah…paling aku xleh lupe mase aku balik kmpng mggu lepas…aku diri laaa depan gate smbil tggu hans reverse kete sbb kiteorg nk g mkn ikan bakau (sedap oooooooooooo). Tetibe ayah datang sebelah aku, bole ayh ckp ‘eh! Emi rupenyer, ayh ingt tong sampah itam td…samo bosa yooo’…huahahahaha… aku nk merajuk pn xlarat da…pd yg sesaiz dgn aku, kte redha jer…cute ape XXL ni…yg penting kne pndi cri baju bio nmpk kurus ckit…ckit je laaaa…selalunyer baju2 saiz bosa yg aku beli sume kt Ms Read… baju citu bosa godang…saiz 22 pn ader…pena gak aku diet nk kurus laaa katekan.Siap mkn ubt2 yg ader kat pasaran tu.mcm biaser aku hangit2 taik hanjing chiwawa dan hasilnyer aku masih bulat gak…xbujur2 pun…aku malas laaa nk kurus2 lg ni…skg aku jg mkn…bykkan minum air dan bersenam…perlahan2 turun berat bdn aku ni…tp xder laaa byk…at least aku diet sihat…kalo nk ikotkn nk dapat bentuk badan yg ramping mcm maya karin tu sure mustahil memandangkn lemak aku yg mantap ni sukar di kikis…walau berjogging smpi ke kelantan sekalipn belum tentu…alahai lemak manjer niii…cayyanggg canggat…

No comments:

Post a Comment