Tuesday, October 20, 2015

Melbourne Day 10 - Victoria Market and etc

Date   : 25/9/2015
Day    : Friday

Location : Victoria Market

Kata org, kalo dtg Melbourne ni gile arrr kalo xdtg Victoria Market ni... Mmh gila pon sape yg tak gi tu.... Aku keluar lewat cikit sbb saje nak lepak dlm hostel ni... Singgah kejap kat 7E beli MYKI Card AUD 18 untuk naik tram ke destinasi luar free tram zone.




Destinasi arini nak g Victoria Market jer utk beli souvenir utk family... Sampai jer kat sana benda yg di tuju adalahhhhhhhhh... Fish and Chip.... yeahhhhh!!!! happy!!!! ni second round makan fish and chip kat Victoria Market ni... memang sedap dgn Tartar sause dia.... Sebelum tu mcm biasa target aku nak makan Yogurt yg ada mixed berries... So ini consider sebagai lunch aku laaaa.... hehehehehehehehe... ini baru lunch...




Kat sini ada pasar mcm Chow Kit Road yg jual mcm2 t-shirt yg kain agak ok den harda AUD5 sehelai... Aku amik laaa 10 helai utk mak ayah... Wallet kulit xtau laaa kulit hape... tp mmg kulit halal laaaa utk Birthday Ayah... Simple wallet untuk Dino dan beg syiling untuk Yana... Aku cukop teruja dgn kekacang kat sini yg sedap... Beli laaa 6 jenis untuk mak... mak mmg peminat kacang... 







Kat sini pon da abis kan seharian tgk barang2... Amik gambau pon xsempat sgt sbb rambang mata sgt2 niiii... hahahahahahahahaha.... Da lewat petang, da cukop barang beli dan masa untuk balik ke hostel....

Mlm ni makan kebab jer... rase kat kedai yg lain lakkkk... hmmm... bukan tak syukur, tp kureng sedap... roti tu xsedap mcm yg mula2 makan dulu.... nak g sana jauh... ni pon aku kuar pakai sipar jamban n tshit jer... sejok woiiii....






Lepak jup guna wifi dan naik tdo.... Yeahhhhhh....

No comments:

Post a Comment