Wednesday, October 24, 2012

Penat & Boring asik diet!!!!

Pernah dengau statement tu? Penat diet sbb food xsedap?... penat berlari2 hanjen?... penat segalanyer laaaa... Aku selalu rase cmtu... Ape aku bt, aku selalu tahan mkn... nk mkn luar aku hadkan pengambilan... pehhh... suffer gilerrrrrrrrrrrrrrr.... Aku sanggop lari dr KL ke Seremban untuk makan nasik!!!!... sanggup angkat sandbag 50 ribu kali utk kfc... sume sbb makanan yg sedap2... 

Actually, kite bole mkn... mkn ajer ape yg nak... yg penting berpada2... ada senaman dan semangat mesti kuat... mcm aku, aku adakan CHEAT DAY!! dlm aritu aku mkn ape jer... mcm ice cream... donut... ape jerrr... Da masa turunkn berat badan ni... All utk kehidupan yg sihat... kan?... 



Bersame Founder COBC yg telah membuatkan kami menagis keletihan... tp hasil yg mabelosssss....

 Ini laaaa org yg selalu bg semangat biler aku da xlarat nk teruskan... TQ Anie... U r rally wonderful person i ever know..


Muka lepas bootcamp!!!....


Kalo aku yg beso godang ni bole buat... ANDA APA LAGIKKK!!!.... BERANI?!!!

No comments:

Post a Comment