Wednesday, October 3, 2012

Chief Original Bootcamp Graduation Party...

4 bulan sudah berlaluuuuuuuuuuu............ Yeehaaaaa!!!....

Sokongan demi sokongan xpernah henti dr Sarge dan Coperal... Serta kwn2 yg sgt byk membantu... dan lebih terharu biler dpt ACE dr COBC... tu tandanyer aku punctual bab attendance ni... hahahahahaha... Datang without failed!!! nk prove... silakan tengok di bawah.... nak eksyen skit!!!

September Attendance

August Attendance

July Attendance

All the cert tertulis, 100% ATTENDANCE, 100% COMMITMENT dan 110% EFFORT... Hebatttt ank Pakcik Akop ni... Kalo ayah n mak thu anak dia sgt aktif cmni, sure terkejot gilosss.... Wakakakakakaka...

Kawan2, tolong percaya!!!

Dan yg paling xleh blah selepas 4 bulan..................

Sebelum aku mulakan hidop sehat, aku mmg over sehat.... huahahahaha... pic sebelom masok bootcamp..buruknyerrrrr...aku yg berbaju kelabu hokeyyyy....

Ni kat Kalumpang... tgk besarnyer peha aku mase pakai seluar harimau tuuuu.... harimau tgk sure nagis.....

Selepas 4 month... aku join FUN RUN bebbb!!!!! Yeeehaaaaaa!!!! Tgk muka Fun jer kannnn!!!

Ini baru pandangan sisi hokeyyyy.... depan tu bkn perot k... tu pouch bag...

The latest.... mase ke Beijing... aku climb Great Wall... Tanpa ader problem... siap amik pic lompat lagikkkkk!!!!!... ko bole?!!!

Never ever forget.... Damansara Height Zulu.... All of u're really great... TQ for holding my hands when i cannot run... TQ for ur support... TQ for your patients when doing grunt coz of me... wakakakaka... All the instructor for trust on me... Love u all.... We're family!!!


Kawan, jom mulakan.... aku thu perasaan org yg berbadan beso ni... sgt2 hina dipandang mata org lain... kalo aku bole, korang pon bole... perjalanan aku jauh lg nk dapatkan ape yg aku nak... tp kalo ader kwn2 lain yg bersame harungi, share sakit badan... sure lg best.... TC friend!!!! love u all!!!!




No comments:

Post a Comment