Friday, July 27, 2012

Ramadhan datang lagiiii....

Alhamdulillah ramadhan datang lagik.... Sempena Ramdhan ni, kelas bootcamp masih diteruskan... But, we can choose tempat yg sediakan training from 6-7pm... tp aku still choose waktu biaser di DH... sbb da biaser kat sini dgn kwn2 yg ramai n best kan....

Hari ke 3 berpuase, dan hari pertama ber bootcamp dalam bulan puase... training trovide just stationary excercise... tp mmg xlarat dgn rasenyer diri ni... tp ku gagahi jugak... hehehehhe... Masuk hari rabu, stationary yg memerlukan kami berlarikkkk... hadoiiii!!! terjelir aku dahaga... sekali azan berkumandang, calibooott g minum air pas Sarge Nawal release us for 2 mins... Then continue smpi cooling down... dan seperti biaser, berbaloi2...

Target this ramadhan, nak elakkan jemputan berbuka secara buffet... hahahahaha... selaku empunya badan yg sebesar kenderaan berat ni, sememang tgk makanan adalah 1 yg sgt2 mencabar... wakakakaka... rase nak kasik hantammm semua... so, aku nk hadiri sesi mkn2 buffet dgn bdk2 office... yg lain, aku nak mkn ala kadar jerrrr.... tu pon da megah perot mak ni...

Sejak ramadhan ni, perot serious xsedap jer ni... ader jerrr yg berangin sana sini... xlancar segala segi... tp, still ok dan mampu berpuaser lagik... hehehehehehehe

Opts!! sebelom nak babai, nak habaq mai niiiiiiiiiiiii.... pg td aku weight berat ni... sudah banyak turun... alhamdulillah... harapan aku jst nak sihat jerrr... tu yg penting... xmengah2 buat kerja... dan yg penting, org xpandang aku ni mcm treler... wahahahahahaha....

Mau buat koje ni.... Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


No comments:

Post a Comment