Monday, July 2, 2012

BENCHMARK!!!!! OMG!!!!

Friday 29 June 2012.... 6.15pm... biler kon disusun dgn jarak yg luas, aku da dpt agak.... BENCHMARK!!!!!! TIDAK!!!!!
Sentap ati mak!!!! Dalam otak ni mcm2 pikir... larat ker aku nak berlari dgn complete 3 set stationary ni??? hadoi... termenung aku pk nak bawak lemak ni... tp aku try gak... slow pon slow laaaaa... janji aku lari... x archive target pon xper... at least aku try dari xdatang kan...

Dimulakan dgn lari 2 round and stationary 3 set... nmpk atau yg baca ni mudah jer... tp yg lari ni terkangkang2 menahan lelah... patotnyer kene buat 3 set.. mean, 3kali lari 2 pusingan dan 3 set stationary... tp aku sempat buat 2 stationary dan 5 1/2 larian...sikit lagi nak habis... masa da cukop... wisel da bunyik... aku pujuk ati... next time sure lepas... sure bole abis on time... YAKIN!!!!!!

Second nyer kene lari 8 pusingan dlm masa yg ditentukan... betol ckp instructor... kalo nafas dgn betol sure dapat larik dgn baik dan tenang... tiap larian sure kwn2 akan jerit name kite... best!!!! ada yg sanggup lari 1 pusingan iringi aku ni... Ani, thanks sgt!!! sejak awal ko byk membantu... Kalo Corp and sarge lak, always bagi semangat... yes we can do it... i can do it... Tp aku dapat lari 6 pusingan jer... sob...sob...sob... kurang 2 pusingan... its ok, next month aku nak cube gak dapatkan 8 pusingan... hehehehehehe....

Mase larik, bole aku pikir, kalo larik cmni kat gym, sure org pandang lelemak ni... sure kutok xhengat... meleleh air idong n air mata ni... Dlm bootcamp, xder sape kisah ko pakai ketat...xder sape kisah lelemak tepu ko... yg penting, kte same2 happy pecahkan lemak... that is more important... that why sesape yg badan mcm aku ni, patot pilih bootcamp!!!! sebab xder sape nak kutok korang.... diorg lagik galakkan... lagik... dan lagik.... 

Biler laaa aku nak post pic ek?... next week aku post ek... mase battle utk 2nd annvsary nti aku amik pic byk2... aku nak show kat sume kwn2 why bootcamp ni sgt best!!!.... daaaaaaa........ 

No comments:

Post a Comment