Tuesday, July 10, 2012

Rain...Rain...and rainnn...

Hectic weekend da berlalu... mmg sangat seronok... best biler berkumpol ramai2 dgn platoon2 lain yg xkenal... pedulik hape kan... janji syok... Malamnyer party mmg giler... tp disebabkan mata aku yg da mengantok giler, mmg xleh tggu lame... kul 10.30pm aku dan hans da balik... bergegas mndi dan tidooo... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............



HIGHLANDERS......

Its monday training... Langit gelap... angin sepoi2 bahasa mandrin... aku selalu bepegang pd pepatah "mendong xsemesti ujan" dan....... hujan lebat daaaaaaaaaaaaaa.......... Training dlm ujan yg lebat mmg best gilos!!!! mengejar masa yg Staff Sarge Dan tetapkan buat aku hilang akal nk sampai secepat yg bole... abis aku n few friends sliding nak sampai awal... huahahahahaha... xmo patah balik... rase nk ilang nyawa xcukop oksigen....penat mak!!!!....


Then session with Sarge Nawal... lari dan lari... dlm hujan, badan berpasir, basah.... mmg xbole nak lari... berat sgt2 aku rase... lecak btkan kasot lekat... kadang2 nak jatoh... hahahahahahaha.... tp xkisah nak jatoh pon... redha.... Biler Sarge Nawal suh larik kat jalan raya, baru aku rase ok sikit... lega... compare dr lari kat field yg basah dan lecak...tp conclusion............mmg best!!!!!!!!!!!!!! terbaek......


Dulu sebelum masuk bootcamp, aku jalan lembab jer... kalo jatoh, impaknyer besor... sampai kne pakai wheelchair... huahahahaha... tp biler da join, kwn2 ckp aku da makin lasak... ye ker?... hahahahaha.... satu perubahan +ve kan.... Biler kite yg xbole jalan, lari dan mudah penat menjadik seorang yg bole berjalan laju dan berlari walau speed yg sgt2 low dan slow... wakakakakaka.... at least aku try kan... dan aku xharap org proud kat aku... yg penting aku proud kat diri aku sendiri yang lain ader mak kisah???....


COBC is one of the pest part that happened in my life... the way they torture buatkan aku rase sgt2 best... asik aku jer push org kan... kesabaran instructor yg mendengar keluh resah sakit aku ni buat aku sgt2 appreciate all of them...


Semalam suppose aku ader dinner with officemate, but aku xhadir sbb bootcamp... My colleague ckp aku addicted to bootcamp... hahahaha... giler kannnn.... diorg xtau betape bestnyer COBC ni... TQ to all support....   


HAPPY!!!! HOOYAHHHHH!!!!

No comments:

Post a Comment