Thursday, August 2, 2012

Dulu....kini....selepas ini....

Dulu......berat aku xder mcm skg ni....byk baju bole guna... byk baju ader di pasaran gelap or terang...hihihi... aku selalu abdikan pic2 aku mase kurus mulus bergaya dulu... bt tatapan sndiri...pas da menatap, aku menagis meratap lakkk... huahahahaha... Sebab2 badan aku naik 2 1/2 kali ganda sbb...

1. Aku byk makan kat luar...
2. Pas mkn aku tido...
3. Aku suke fast food...
4. Aku mkn xingat dunia...

Kalo nak listkan, mcm2... cer tgk pic aku kat bawah ni... dulu... dulu... dulu...


Masa ni chubby... tp still mantap.....



Ni tgh sgt2 mantap.....


Ini pon masih mantap bebbbbbb...

Tp setelah bekerja dan ader duit sendiri, lelemak ni semakin tepu... menjadi lemak degil dan sukar dikikis... sampai laaa menjadik cmni.....


Bulat kannnn.... asik kene kutok jerrr.... but please bg aku mase setahun... akan aku pecahkan lemak2 ni ats pertolongan Chief Original Bootcamp!!!! Please make my dream come true...........

No comments:

Post a Comment