Tuesday, June 8, 2010

Baghdad Cafe....

Baghdad Kafe terletak di Bandar Putera sebelah Nilai...sape2 lepas beli kain kt nilai 3, bole singgah.....

Air BAVARIA 0% alcohol...hallal...

Nasik arab...nasik nyer berada dalam roti ni...mak ingat ni kueh pau...tepi tu ayam...sebab aku pilih ayam dr daging... nasiknyer lembut jerrrrr...sedap...kuah dia mcm asam rebus...ader bendi...

Roti baghdad ini inti ayam...xsempat amik gambo sbb bru aku nk amik gambo, byk tgn yg amik lak....

Pizza Baghdad....rupe xmenarik, tp rasenyer sedap gak.... nipis n crunchie...aku mmg suke pizza crunchie ni.... also pilih topping ayam.....

Mcm biaser kalo fmly datang aku sure bawak g mkn tmpt2 yg xpena kami g lagik... nk cube mkanan lain xsalah kan....lgpn mmg aku da suke mkn...mkn je laaa kejer aku....ehehehehe... Fmly aku datang agak lewat ptg...disebab sume da kekenyangan melantak nasik myk org kawen, sume tolak offer aku nk belanjer mkn...mcm xcaye jerrr....selalu aku sebut ckit jer perkataan belanja jerrrr sume da sengeh2...ni kali aku sebut sume ngeleng xnk...

So, mlmnyer kami kuar minum2 kat area umah jer... aku pilih kafe baghdad...kt Cafe ni aku pesan air bottle yg alcohol free jenama BAVARIA...bukan SONY BAVARIA k...dtg dlm pelbagai perisa...tp yg sedap perisa peach & apple kot... yg lain mcm pure beer...tang rase laaa... mkn lak aku mtk Pizza Baghdad, roti baghdad dan nasik baghdad... rase mmg ok... tp aku mtk sume chicken jer... kedai ni duduk ats sofa... berkonsep arab... music dan hiasan sume arab style...

Kalo ader yg nk bt party, bole laaa g room atas yg menyediakan tempat bersantai yg cukup unik mcm kt negara arab tu... tinggal xder unta jerrrr... tp xtau ler tuan kedai sediakn penari gelek mcm kat arab tu ker tak...kang kalo aku gelek ramai lak yg ilang selera...keracunan...dan kemurungan lak...

Maner2 nak merase food ni, bole laaa ker Bandar Putra sebelah bangi...ikot jer highway ke seremban...sure sampai...Harga pn bole tahan gak laaaa...cube2 laaaa.... jln2 cri pasal dan cri mkn...

1 comment:

  1. Salam, thanks a lot for your support & don't forget to view our website www.baghdadkafe.com
    - Sharifah, Baghdad Kafe

    ReplyDelete