Monday, June 6, 2011

Phuket Island

Yg cute sandang beg tu laaa gua... pic yg mendapat hinaan paling ramai xpuasati sbb bengang tgk muka gua..... huahahahahaha... ader gua kisah? mak n ayh gua pon xkisah... JKKKK kmpng wa pon xkisah.... jiran wa pakcik lori pon xkesah....
Ni sume kwn2 gua yg bergelau Inspektor polis... tp dasarnyer berjiwa halus... kalo bc blog wa kutuk diorg ni sure menagis xtegor gua dlm 2 bln setengah...

Walau pic bwh ni mendapat hinaan rmi kwn2 FB, tp ader gua kesah?... mak ckp, walau gua montel tahap gaban, gua tetap cute...huahahahahaha... mcm biaser, gua yg tgh2 tuuu... yg cover cun manjang tu sume kwn gua yg xsedo diri... sume hingat diri cun siap berselubung takot sun burn... gilo betol!!! elok g UK ker, kashmir kerr mase musin sejokkk... utk ker Phuket, tp selubung mcm kt Arab, baik duk umah makan twisties tgk tibi... Maharaja lawak!!! idop jambu!!! ekkk...terpromo lak...
Cite pasal phuket, tibe mmg pagi...setelah kenyang mkn nasik lemak air asia yg berlemak, belom sempat nk tido da sampai...potong stim nokk... gua mmg semangat mengendong beg deuter yg kecik sbb wa lg besau berlalu ke pintu ketibaan... gua jadik pelancong tuuuuuuuuu.... kwangkwangkwang...

Sampai jer terus ader 1 mamat cina ni sambut... sume mcm ank itik ngekor laaa mamat ni... mamat ni ckp name dia SKY.... sekali dia senyum, kling! kling! bersilau sbb gigi dia ader diamond... berape karat, gua xtau... tp serious gua nk gelak... mcm kat US lak...ader berlian kat gigi... Destinasi 1st g shopping... sbb dak sky ni tgk prm jer kan.... dia pon hapa lagik.... shopping laaa... abis segala t-shirt bdk2 ni beli... utk fmly, jiran, bos (nk bodek), bini bos (kipas lebey) sume dibeli... aku mcm biaser beli tok mak ayh n ank2 buah jer... hehehehehehe....

halamak.... wa sambung nti ek... bos dtg ar.... wa kne belakon, nti dapat bonus lobat....
tata!


No comments:

Post a Comment