Thursday, February 17, 2011

Mengantuk....

Mengantuk giler… Masuk opis jer mengantuk giler… tgh menaip pon aku bole terlelap… kalo menulis apetah lagi… mmg lately ni aku asik ngantuk jer….nape ek? Mak ckp akibat byk mkn….hahahahahahahaha… betul laaaa tu mak… Makan dan mengantuk… mcm yg aku rase skg ni… bergelen2 air aku minum xnk ngantuk…. Tp yet still ngantuk gak….

“TOLONG!!!! MENGANTUK!!!!”

Today nak cite pasal friendship… Beza antara kawan dan sahabat… Pengertian aku pasal kwn ialah sumone yg sekadar utk berhangout… bergelak ketawa... tp sahabat tu ader pengertian yg besar… sahabat tmpt kte kongsi suka duka…kejayaan… Biler pikir balik…aku ader ker sahabat? Sahabat yg sanggup bt ape sahaja dgn aku….utk aku……

Tp diusia cmni, susa nk cri sahabat…yg ikhlas tu apetah lagik kn… kwn yg ader ni memadai laaa utk menemani usia senja nan merah ni….hehehehe… dan aku betol2 appreciate ape yg ader… bersyukur ader yg sudi kan... Time kasih kwn2...

No comments:

Post a Comment