Tuesday, May 3, 2011

Orang Baru....

"Sape ni wan?????".........." Hmmmmmm....Acu!!!!!"... Pandai syg mak ngah ni!!!


Welcome Ahmad Firaz Ziqri to our family... Ank buah aku kedua lepas abg dia dak debab Zaqwan yg da mencecah 20kg... haiyoooo...

Selalu dulu biler Wan mintak aku " Ma Nga, nak kong" maknernyer nk dukong ler tu, aku lebarkn tgn mendukung dia, tp skg biler wan mintak dukung, bukan aku jer larik, tp atuk, nenek, ibu n paksu pon larik sbb xsanggop... tp ni laaa penghibur hati fmly yg ader selain aku yg da tua ni... da bole pencen...

Sejak ader adik ni, mcm biaser laaa saham Wan pon jatuh laaaa... Biler saham da jatuh, mula laaa dia bt perangai... pena Wan tarik rambot kerinting halus adik dia...menjerit2 nagis... cian adik... biler ditanyer Wan sayang adik? jawapnyer "ayang!!" tp asik buli adik... mayb buli itu sayang kan... Huahahahahahahaha....

Biler Wan da pandai cakap, mcm2 dia ckp... benda xsepatut pon dia ckp... sampai kne jg laaa tutur kata depan dia..... takot kang dia ckp bkn2...sure cikgunyer haku lerrr tuuu... tidakkkk...


No comments:

Post a Comment