Wednesday, February 16, 2011

Kaki Sakit...Mata Ngantuk...

Semalam.... ader mkn2 kat umah aku....ajak kwn2 futsal n kwn2 housemate aku jer... kecik2 jer kami bt... aku masak nasik aym, goreng kue mueh...

Masak seawall 10am dan siap masak pukol 2.40pm mmg penat gler…sampaikn kaki aku ni sakit gler… but yet still enjoy mkn2 sambil men pool… syiok… Thanks kwn2 yg belikn hadiah yg sungguh nice… hehehehehhehe….

Mayb Pasni aku nk bt utk bdk opis aku lak… ajk dtg mkn rmi2… sambil santai2… Majlis selesai sekitar 10.30pm… tgk kiri kanan, nk mengemas lak… rase nk pengsan aku… biaser laaaa kn….da name party… tu laaa keje nyer…. Kemas n kemas n kemas….

Arini masuk opis, mata mengantuk mcm org giler… ape aku tulis dlm buku pon aku xpaham…. Da mcm cacing aku tgk… serious punyer ngantuk nk mamp… Dgn keje yg mcm hape tah… bikin gua sakit ati jerrrr… tp papepon, kne rileks… kne ikhlas…

No comments:

Post a Comment