Thursday, May 2, 2013

Cabaran Sihat 6 Minggu bersama iSihat dan Kevin Zahri Musim - 3

Assalammualaikum....Finally application aku nak sertai Cabaran Sihat Musim 3 termakbul dgn izin ALLAH... Alhamdulillah Allah bagi peluang untuk aku belajar menjadik lebey sihat... Today 30/4/2013 bertempat di PGRM, Majlis Pelancaran berlangsung dgn meriah...

Seramai 40 org terpilih untuk memasuki Cabaran yg memang mencabar bagi mereka2 yg sihat2 ni... But never say never utk belajar idup lebey sihat... Pendaftaran dibuka dgn 30 candidates kategori dewasa dan 10 lagik kategory remaja... Semestinyer aku yg remaja forever... hahahahahahahaha...

Aku sgt2 excited dgn activity yang perlu di lalui oleh kesemua peserta... Sgt2 menarik... Ada jungle trekking, treasure hunt, merentas desa, bootcamp (my forever fav!!!) dan byk lagik... Segala aktivity dibuat setiap sabtu sepanjang 6 minggu...

Target aku join cabaran ni bukan untuk menang wang ringgit, tp untuk mempelajari sesuatu yg baru dan aku akan ajar kwn2 lain segala yg aku tahu... Semestinyer aku mmg suke manambah koleksi kwn2 yg ada... sbb berkwn ramai ni xrugi... kan?... hahahahahaha... Yg penting, aku dapat bersama2 kwn2 lain yg sihat2 mencapai target... support each other dan same2 berusaha kearah lebih baik... kearah hidup sihat...

Tak lupe beribu tarima kasih kpd sponsor yg di kasihi... Kak sharol, Hans, Bell & Sid... Budi baik kalian xmungkin di lupe kan... dan aku akn usaha utk mengecutkan body ni seperti yg harapkan... TQ sbb xpernah pts asa meneman, membantu dan bersama aku dlm mengharungi masalah obesity ni... (pd kwn2 yg baca, sememang bkn senang nak trn berat badan ni... suffer ooooooooooooooooooooo....so, please bc part ni dgn rase terharu...)

Dan kwn2, sila laaaa tengok gambar di bawah sekitar majlis pelancaran tadi..... dan aku sangat sangat sangat teruja untuk activity seterusnya...........


Sampai sudah di menara PGRM

Pendaftaran di jalankan....

Sessi timbang... Mintak nyawa alat penimbang tu tengok peserta2 sume....

KAMI.... Satu matlamat... Satu harapan... Gaya hidup SIHAT bersama iSihat dan Kevin Zahri....

Hari ni pakai baju kuning....

Isik borang..






No comments:

Post a Comment