Wednesday, February 6, 2013

Exercise....

Dear Friend,
Kalo hidop mengadap komputer dan gadget pasti membunuh aku lelame... sbb that hampir2 happen to me 8 month ago.... Kerja... tension...buat aku hypertension... and really close to kill me softly... 

Dan... when aku start to join Bootcamp, aku ubah totally lifestyle yg dulu kuat mkn kpd sekadar mkn untuk idop... dr kuat tido kpd tido masa ngantok...dan dari mals nk bersenam, kepada seorg yg addict untuk mengerakkan badan2 dan lemak2 ni... 

Cara2 nyer, pilih senaman yg sesuai dan yg korang minat... mcm aku, aku minat exercise yg agak lasak... memandangkan dulu aku askar wataniah, aku da biaser hardcore training... so, aku choose bootcamp dan menepati citarasa aku... pasal tu aku xpernah bosan... and still setia dgn training ni...

Kalau minat cycling, naik basikal... minat jalan, jln2 laaa kat taman... minat larikk, larik laaaa... sebot larik teringat kene kejau angsa...huahahahahahahaha.... sume depends kat ati kite... kne ada kesungguhan... baru ada kejayaan...

No comments:

Post a Comment