Wednesday, February 6, 2013

8WC - Day 3

Assalammualaikum....

Day 3 untuk 8WC same jerrr mcm hari2 yg aku ikot sebelom ni.... yg penting kne kuat semangat... bagi yg tgh berdiet, jgn anggap kurang makan tu sebagai diet... tp anggap kepada transformasi menukar kepada gaya idop sihat... Lupakan perkataan diet sbb aku sendiri benci word tuuuu.... ape yg aku thu, aku anggap ape yg aku buat utk kebaikan dan kesihatan diri ni... Untuk kwn2 yg baru nak mulakan gaya idup sihat, jgn give up... teruskan walau perit cmner pon permulaan... ingat... tiap kejayaan perlukan pengorbanan pd mulanyerrr.... so, mmg permulaan sesuatu benda tuuu sgt2 susah... but if kite continue tanpa putus asa, In Sha Allah di permudahkan....

Kalo rase penat n bosan, kite tengok keliling kite... tgk org lain yg bergaya dgn baju cantek2... kuat kan semangat untuk target camtu gak.... KEBAYA DI HARI RAYA 2013.... Wakakakaakakakakakaka!!!

Bagi aku, kalo jenjalan kat MV... selalu aku tgk patong2 tuuu pakai baju cecantik... telan air lioqq jer aku tengok... sbb nk pakai sure tak muat... huhuhuhuhuhuhu.... semangat mesti ada!!!!!!!!

huhuhuhuhuhuhuhu.... ok!!! berbalik kepada menu sihat 8WC...

Wake up (6am) - 1L plain water
Breakfast - 2 bijik telor 1/2 masak (letak lada sulah jerrrr) + 500ml Plain Water


telor separuh masak...

Mid break - Nestle Fat Free Yogurt


Lunch - Chicken Breast Grill (Aku letak dlm plastik diamond jerrr... senang...


Mid Break - Skim Milk


Dinner - Chicken quiche ( beli siap2 dr Sarge Nawal (BC Trainer))... Hehehehehehe... 

Jgn Lupe!!!! Air 3 - 4 Literrrr.........


To all friend, mayb u getting suffer for a week... but if u still in track, and get a good result, that will motivated u to go futher..... Good luck!!!! Ingat kate2 artis Hollywood? BEAUTY IS PAIN....



No comments:

Post a Comment