Monday, June 25, 2012

Sudah Sebulan join COBC!!!

This week genap aku da sebulan join COBC... segala sakit badan dan kaki tu da mcm rase besttt jerrrr... hahahaha... mmg xdinafikan walau da sebulan join, sentiasa jer ader sakit yg baru ader kat badan aku ni...  dan sakit itu sgt sedap pada aku... ilang sudah penyakit sukar tidor malam... makan pon da xbyk macam dulu... kalo dulu, ader jer aku makan sedap2... skg aku makan cikit2... kalo mkn byk sure menyesal xsudah... yang paling aku rase kelegaan pd diri aku ni adalah darah tggi aku ni da xterase... kalo dulu, bahu ni sakit sgt2... mata merah2 sbb sakit... tp skg, sume da ok... alhamdulillah... berkat kesungguhan dan semangat dlm diri ni, disamping pertolongan kwn2 dan instructor COBC buat aku makin sihat.... sgt2 syukur....


Today ader benchmark yg mmg dibuat setiap bulan... aku thu tahap larian aku yg slow mcm sipot ni da makin baik... aku tekad nk cube gak sehabis baik ptg ni.... nk lari n push diri... walau slow, aku nak teruskan jugak2... insyaallah kan... pasni kalo main kejau2 sure aku menang... huahahahahahaha....


Wish me luck all friend!!!....


No comments:

Post a Comment