Thursday, June 28, 2012

Bootcamp VS Slimming Product....

Dulu sebelom masok Bootcamp, aku mmg mkn mcm2 product... Herbalife laaaa.... JDM5 laaaa... RXLite laaaa... sume aku mkn laaaa.... mmg tak di nafikan biler tgk pic testimonial dlm FB atau paper, sure sentap ulu ati ni... terbeliak mata, bergetar jiwa... "wahhh!!!! kurus dlm 3 minggu!!" excited laaa aku nk thu pasal product tuuuu.... betol ker ni?....

Nak di jadikan cite... setelah sebulan join bootcamp, aku terserempak sorg kwn aku yg suh aku guna product mengurus halus kan badan..sbb dia da guna... punyer laaaa kurus kwn aku ni, sgt2 ketara kekurusan dia... meleleh air idong kesedihan ni... Di sindir2 nyer aku ni... dia ckp xder perubahan pon... curi tulang ker mase training?... aku sabauuuu jer... ikotkan ati darah pahlawan ni, aku da cekik2 dia ni... hahahahaha... Tp aku rileks jer... membara cmner pon, aku kawal kesabaran ni... biar laaa dia nk ckp ape kan... yg penting, aku thu tahap aku ni... aku berusaha nak sihat... bukan nak berlumba2 kuruskan badan aku ni....hahahahaha... harapan aku 1 jer... dapat sempurnakan bootcamp aku ni dgn berjaya dan happy... ape org nk ckp,aku xpedulik... yg penting jg kebahagiaan sendiri...kan?...

PRODUCT KURUS ---> Cukop laaa aku abiskan beriban2 dulu sbb nak kurus... aku da tahu market strategi... effect yg akan jadik kemudian hari.... aku da xnk ulangi lagik... skg ni, biar lambat, asal selamat... dan selesa... hihihihihihihi... aku xkisah org ckp aku xluak pon!!! yg penting kte enjoy....

To friends, aku anggap tu sume cabaran k... TQ!!!!

No comments:

Post a Comment