Wednesday, June 20, 2012

Chief's Original Bootcamp



Rasenyer seakan da lame tak update blog ni....tgk2 date mmg da lame benau....hihihihi... kasibukan dan kemalasan melanda...rajin dulu pon sbb bru lagikkan... sepanjang aku xmenaip...ada byk aktvty yg aku bt...secara langsung ok tak langsung... rasenyer tu jer yg mampu dibuat selagi di gelar org bujang kan.... Ank buah aku da bertambah sorg lagik... laki gak... aku baru angan2 nk belikan sepit rambot pink comel2... tp gamaknyer kne beli angry bird jer laaaaaa.... hahahahaha... hmmmm....tetibe rindu lak kt diorg.... zaqwan dan ziqri....mak ngah rindu korang....


Hokkeeyyyyy.... 2012 ni mmg xder ape yg best aku bt... the latest pon aku join CHIEF'S ORIGINAL BOOTCAMP... aku choose Damansara Height... Training seminggu 3 kali... starting 6.45ptg - 7.45ptg... mesti korang ckp, alahhhh sejam jer... tp sejam ni laaa bole bt aku patah riok!!!... terkangkang2 naik kete... dan tido awal... peloh usah di kenang... mmg basah... rase mcm da lame xder activity yg menarik minat aku... yg bole menyiksa aku tp best.... Last kene siksa pon maser masuk Askar Wataniah... mmg tersiksa yg menjadi kenangan terhebat... huahahahahahaha....


Ok, aku nk sangat2 cite pasal bootcamp aku yg terdiri dr rmi kwn2 xkire bangse... siape saje bole join... dgn bayaran rm299.00 every month, dapat 12 kali kelas... tp yg penting, the class is soooo awesome... activity xpernah same... ader jer beza2 activity yg dibuat untuk menyiksa lemak2 degil aku ni... apepon, aku enjoy... same mcm masuk wataniah dulu...different is dulu aku larat lari, tp skg mcm hampeh... kura2 pon bole potong aku mase lari... please imagine cmner nyer slow... kalo aku masuk pass batton, sure team aku sempat mkan nasik, bancuh nescafe, korek idong...g berak pon sempatttttttttt.... cmtu laaaa selowww nyer aku larik!!!


Ape yg best dlm bootcamp ni instructor aku Sarge Nawal, Sarge Dann, Cop. Raj dan Cop. Riz cukop bg semangat... walau aku larik selowww gilos, diaorg tetap bg dorongan... dan all the team... aku respect the way korang welcome aku mule2 until now... love u all...TQ...


Bezanyer antara gym n bootcamp sangat banyak... dulu kalo kat gym, sambil2 lari ats treadmill aku bole menguap smpi meleleh air mata mengantok... other, kwn2 kat gym xbest... sume muka passport jerrr... kalo kat bootcamp, tgk instructor suson kon pon adrenalin aku da naik kegementaran yg amat2... pk ape laaaa kne buat arini... tp biler kat field, kwn2 yg selalu support... yg menjerit2 memanggil name kite penoh harapan... bt kte semangat dr lari selaju kure2, da jadik laju ckit dr kura2... "We trust u can do it... More important u trust urself..." ni yg satu bro bgtau aku... Tp xleh blah kata2 coperal... meleleh air idong pk lemak2 ni... sentap mak nakkk...


Aku thu aku mampu buktikan kat org2 yg suke ckp "larat ker awk join bootcamp ni?...." sambil senyum2... (Nk lempang jer)... aku sure bole buat kan... yg penting, baju kurung aku da makin longgar... yeeeehhhaaaaa.... TQ Ani dan Wan yg selalu teman aku every weeks... Hans yg xpernah putus asa dgn aku...dan yg selalu tadah telinga biler aku asik sebot word "aduh...aduh..." after bootcamp... ader kat 300kali dlm sehari pas kelas bootcamp aku sebot perkataan ni.... hahahaha... dan yg selalu supply flanil n ape2 ubat sapu yg berkesan... LOVE U ALL.... TQ... (Mcm dpt award lak)...

No comments:

Post a Comment