Monday, December 27, 2010

Christmas Day...Jln Jammed...kenduri kawen...Bola Sepak...

Memilih 25/12/2010 untuk balik ke kmpng mmg mengundang tension yg melampau... dgn jalan yg sesak....nasib laaa kete bergerak... dgn sume hentian full...aku nk terkucil pon tahan jerrrr....huhuhuhu....

Perjalanan dr pg bermula dgn jammed sepanjang jalan....masuk ke melaka, sampai laaaaa kuar ke Muar...destinasi kami bermula ke Kenduri kawen sekitar muar...2 tmpt lak tuuu...penat nyer laaaa.... dua2 kenduri yg kami g sume da nk abis... ujung2 je laaaa....tp food still byk lg....hehehehehe... siap ader ayam golek...Tahniah kepada yg selamat mendirikn rumah & tangga....hhehehehehehehe... Selesai mkn2 n sesi sesat, balik laaa aku n housemate aku ke Melaka...umah aku.....

Malamnyer kami makan kat Windmill area bandar hilir...mak mmg suke mkn steak...ape lagik...amik kn mak Double Chicken grill...menggigil mak mkn xabis2... hahahahahahaha.... apa saje ku turutkn... ayah lak mkn bihun tomyam... dino berger special, aku gordon blue..siap ader nenas tuuu...hans lak mkn spageti... sume food harga berpatotan laaaa....for budget western food disyorkn mkn kt sini....mmg berbaloi....

Ahad....balik ke KL...mcm biaser.... nk balik KL sure ati ni sedih jer.... Aku da 32 thn, tp dlm ati selalu rindu mak n ayh....tiap2 ari call mak n ayah....

No comments:

Post a Comment