Monday, December 13, 2010

Umah Baru...Mood Baru...

Umah baru da siap...fully renovation....but ader 1 brg lagik yg xbeli...brg yg menjadi idaman ati haku sejak kian lama...huhuhuhuhu...

Haku mengimpikan table pool 7ft...pasal tu xbeli meja makan...sanggup kosongkn space tu nk letak pool table... Pasni astalavista Steven Corner... haku xdtg lagik da kecuali........kecuali org ajak haku g...

Cite pasal umh baru kesyangan haku tu...rmi da tnyer biler nk bt house warming...maap laa yer...semua duit2 simpanan suda habis dilabor kat umah....skg ni idop den pon kais pagi mkn pagi...kais ptg mkn petang...jgn terpengaruh dgn bentuk bdn ni....tipu belaka...huhuhuhuhu.... tp bile sume da ok... duit di bank da main bertambah, bru laaa aku bt house warming.... kenduri masuk umh baru laaaa...mcm omputeh lak nk house warming ni...bak kate osmate aku, bontot itam, tp nk idup mcm omputeh.... berdarah di ati ni dengo... tp ader gua kesah?!!!!!! Gua xkisah!!! gua Rock babeh!!!! (mcm hawaw!!!)

Sejak duk umh baru ni, harik2 dtg awal keje...maklum laaa dokat kan... da ader swiming pool...selalu gak aku layan.... tp biler da ramai sgt org mandi bt mcm kolam bapak diorg, aku da kureng turun...aku mandi kt shower umah jerrrr.... same gak mandi cume xleh nyelam jerrrr....

Sebab aku renovate umh, mak ayg haku pon xlepas kn peluang nk renovate umh...kemain lg dia... lebih dr aku skg... ader gak diorg jeling2 lampu island aku tu, tp aku ckp kedai tutop... atau stok da abis...berbulu jer mak tgk aku....huhahahahahahahaha...ampon mak!!! batu belah batu bertangkop!!! da laaaa.....sok kalo free aku upload pic umh baru aku...beserta haku sebagai model....huhuhuhuhuhuhu.....


No comments:

Post a Comment