Wednesday, December 15, 2010

2010 ------> 2011

Da December kan...hampir penghujung 2010... menghitung hari nk count down masuk ke 2011... alhamdulillah aku still dapat hirup udara 2010 ni... dan hidop pon makin bagus dr semasa ker semasa...

"Azam Tahun Baru" xder da sejak tuo ni...yg aku thu perbaiki jer maner yg buruk tu... nk cite pasal azam ni zaman kanak2 jer... Siap bt list...tampal... at the end...hampehhhh!!!!! huhuhuhuhuhuhuhuhu........ Skg di umur yg makin senja ni, xder da aku bt benda ngarut motivasi diri laaa.... skg ni online maybank, tgk baki duit, time tu motivasi diri makin naik....carik duit time!!!

Yg penting, aku nk fmly aku happr n gumbira selalu...tu jer harapan aku....xder yg lain...huhuhu... kerja mcm biaser jer...tp andaikata ader yg sudi amik aku berkerja dgn gaji yg terlebey lumayan dr skg, aku nk gak merasa tuko keje...ni dr dulu smpi skg keje tmpt same jerrrr...boring dowh!!

2010...memang aku harapkan kelainan...harap maybank akaun aku makin bertambah angka nyer...tu yg penting...dan harap kelas mengaji aku lebih baik...dan harap aku bertambah matang... tp bab berat badan tu tolong laaa jgn bertambah....

2 comments:

  1. mi, x nak berkeluarga ke? oppsss, soklan sensitif ke. sori...

    ReplyDelete
  2. Xsensitip pon.....xtau ler na....xder rezki lg kot....

    ReplyDelete