Thursday, January 27, 2011

2011

Da lame rasenyer aku xupdated blog aku ni...kesibukan keje dan mase yg xcukup bt aku xder mase nk taip pape walau byk yg aku nk bebel kn... Hari2 masuk keje awal pg nk kene bc gosip dulu...huahahahahahahaha....pastu trus start keje.... Aku rase kejap sgt da nk masuk Feb... da nk CNY pon...tp thn ni aku xbalik penang....aku duk umh dgn mak jer.... sume da mcm xlarat... lgpon thn lepas byk kali balik kmpng... sure pakcik aku sedey pagi raye xder sape nk bg dia angpow... sure buah limau dia xabis... tp bln 3 nti aku kne balik kmpng...sbb nk hadiri majlis sempena kematian pakcik Say Hock da cukup setahun....

Penyesalan.....hingga kemati....
Da nk masuk setahun kematian pakcik Say Hock aku, tp kesedihan pakcik Lye hock aku xpena surut... tiap kali aku tnyer kabar, dia sure nagis... kdng2 aku rase mcm tgk cerekarama TV3 lak... Pakcik Lye hock sedih sgt2 dgn kematian abg dia... amat2 sedih.... amat menyesal... dan menjadik pengajaran dlm idup ni... Pakcik Say Hock ni seorg kaki judi maser hidup dia... tinggalkn ank bini mengejar prm muda yg cantik, bergetah dan montok!!! huhuhuhu.... Sbb suke berjudi, dia selalu pinjam Ah Long duit... da pinjam, pakcik Lye Hock aku ni yg kne ganti... sedih dgn perangai abg dia, pakcik Lye Hock aku ni xnk tegur abg dia kat sethn setengah... dan sampai ke akhir pakcik Lye Hock xdpt ckp dgn abg dia biler pakcik Say Hock mati eksiden.... Menyesal... Aku tanak benda cmni happen kat aku...dan aku nk berjaga2 dlm menjaga ati org lain... nk bt baik dgn semua org.... org lain nk mrh2 aku, nk jerit2 kat aku, aku xnk amik pedulik... sbb aku nk bersikap redha...yg selalu aku lakukan....diam jerrr... aku takot kehilangan.... tp aku lg takot penyesalan seumur idup biler sesudah kehilangan... sbb bg aku, sakit penyesalan ni smpi ke mati...

Kegembiraan...
Tak sabar nk timang tinggi2 ank buah baru aku ni... sure semangat mcm abg dia, zaqwan.... xsabarnyer....

Huih!!!! Bos dtg....larikkkkkkkk...............

No comments:

Post a Comment