Friday, August 10, 2012

3rd month in Bootcamp!!!

Sepanjang ramadhan, aku still g bootcamp dgn kwn2 sume... huhhhh... over all, semua mcm biase... best dan sgt2 motivated... aku di samping kwn2 yg semangatnyer kuat... berlari dan teros berlari... Teringat lak aritu mase bt sprint + stationary... huahahahahahaha... mcm nak terjelir aku xtahan dahaga... sampaikan aku berdoa cepat laaa bunyik org ngaji kat masjid sebelah ni... sbb kalo org da ngaji maknernyer da nak berbuka puase.... huahahahahahaha.... biler org mengaji jer, berbunga keriangan aku!!! huahahahaha... tp, ghupenyerrrr, ramai yg pk same mcm aku... Wakakakakakakaka....

Bezanyer bootcamp mase Puasa dan ari biase sgt ketara pd aku... ramadhan ni, kurang cikit minum air.... weight lambat sikit turun... tp kalo bulan biaser, complete dgn 4 liter air, alhamdulillah berat turun agak lancar dan pembuangan juga lancarrrrr.... hahahahahahaahha...

Skg aku dok terpikir2 ni, mase raye cuti 2 minggu dr bootcamp... haiyoooooo!!!! hilang hakal aku ni.... terpakse bt aktvt sendiri... yg penting keluar peloh ckit kan....kejap jer minggu depan da nak raye... dan cepat bulan 8 ni nak abis.... aku pon da makin tua....

Hopefully aku dapat turun lagi more kilosss.... walau da turun agak byk, tp still byk lagik yg perlu di turunkan... harap masa aku selalu ada utk bootcamp... selalu ada!!! insyaallah.... 

No comments:

Post a Comment