Monday, August 23, 2010

Lake View Restoran at The Heritage Village

The Lake View Restoran at The Heritage Village.

Air Green Apple Kasturi & Fresh Orange..

Kabsah Arabic Rice Chicken... 1 plate ni penuh gler....

Shawarma..

Inside the Shawarma ader ayam, sayur2 sikit dan french fries...
Sedap dan besooooo...

Jumaat aritu g berbuka kat The Heritage Village yang terletak berhadapan dgn The Mines.. Rupe2nyer byk restoran kt sini... dan biler malam menjelma, tmpt ni jd mcm happening lak....

Utk berbuka pose, aku pilih Kabsah Arabic Rice Chicken...mmg penuh 1 plate... kalo yg mcm aku Elephant appetite bole laaaa mkn... tu pn mercinta nk mkn abis... nasik ni berlemak dan lembab2... pasal tuuu bole mkn tnpa kuah... Disebab harga promotion, sepinggan hanya RM10...

Shawarma lak ayam + sayur2 + fries yg dibalut dgn roti... mmg beso n xmuat mulut nk gigit... tp mmg sedap... harga promo pon RM10...

Pas mkn, berjalan2 lak kt Jusco... Sbb terlalu galak berjalan laaa aku terlangar gerai jual kue bulan...Pecah gigi depan aku ni...Sabtu aku g tampal gigi ni... Skg da ader dua warna.... Cmner laaaa bole aku terlanggar xtau lerrrr.... yg aku ingt benda last aku tgk sblm terlanggar adalam kedai jual mknan...Sume sbb makanan!!!!!!!

No comments:

Post a Comment