Wednesday, August 11, 2010

Cuci the musical 2.....


Memang di nanti2kan saat ni... aku selaku peminat semua filem yg ader afdlin shauki sgt2 laaa teruja utk tgk teater musical ni... hari yg dinantikan sampai, aku jadik excited gler....

Masuk pukul 8.30pm dan berakhir pukul 1am adalah sesuatu yg cukup lame... siap ader part1 and 2 lagik... tp mmg xsempat nk lepas lelah gelak da gelak lagik.... memang best!!!!

Menampilkan Nabil sebagai pengganti AC Mizal mmg satu pembaharuan yg cukup hebat... Nabil tampilkan lakonan yg cukup hangat!...cukup lawak!... biler masuk Afdlin Shauki yg memang lawak, xbole nk ckp laaaa....gelak smpi meleleh air mata... Awie plak ader character sendiri sebagai lelaki sasa berjiwa lembut.... tp sy straight.... lawak laaa ko awie... mmg lawak... Hans pun ok laaaa...

Aku paling xbole lupe biler Afdlin Shauki nyanyi lagu impian.... nk ceramah adik2 dia, tp lawak dia smpikan Nabil, Awie n hans pn xbole tahan gelak... mmg lawak giler...sgt2 gilerrr...Afdlin pandai gak menari... comel gler dia menari... smpi aku xrase lak dia gempal...sbb sgt2 comel maut!!!!!!!.... Harith iskandar pon pandai menari gak... lawak laaaaa...

Vanida Imran mmg gorgeous... sangat cantik... Jaclyn mengancam dgn suara dia yg mantap tuuu...Patut laaa kwn2 aku tgk teater ni smpi 2-3 kali...mmg best gler....

Tahniah laaa kt sume pelakon... lakonan korang mmg best....

No comments:

Post a Comment