Friday, August 13, 2010

Balik Kampong!!!

Aku ni da xsabar nk balik kampong arini... bt keje pon da xconcentrate....hehehehehehe... ingat kat masakan mak... sedapnyer... bole mkn 2-3 put nasik ni...ahak... nk suh mak masak ape ek? aku pon xtau lerrr... xkisah laaa ape ajer.... jnji mak masak... air tgn mak... smpi bile2 air tgn mak yg masak tetap sedap...

Kalo tgk dulu2 n skg, da semakin beza lak... Ingat lagi time kecik2 dulu... musim puaser jerrr mak ayh pening pk nk beli bju raye aku..along & dino... kumpul duit dr awal tahun... kdng2 aku sesak lak tgk mak ayh berkire2... tp ape yg kami dpt tetap sempurna... baju kurung, baju biaser dan kasut... siap setokin yg berkerawang tepi tuuu...sepit rambot pn ader... baju tido mlm raye pn aderrr...ahak...

Skg kami sume da keje...kalo mak kne belikan gak mmg dasar..... hahahaha.... Skg ni, tiap raye, mesti aku spend duit utk baju raye ayh n mak. Complete dgn kasut, tali pinggang ayah, stokin sume bagaiii...lengkap... Duit dapo utk ari raye... Duit raye dan duit belanje siap...

Aku xharap pape pon dr mak ayh...aku harap diorg happy jer... da mmg skg turn ank2 lak berbakti kannn... Aku happy biler tgk org keliling aku happy... Dan aku nk happy ni kekal selagi hayat mak dan ayah di dunia ni... Love u all....

No comments:

Post a Comment