Tuesday, September 28, 2010

Villa Park Condominium Renovation

Skg ni tgh giat bt renovation utk kondominium aku ni... Ingt nk duk umh bru ni senang... tp cost reno vation di da cukup bt aku tggl cukop2 duit mkn jer skg ni...maner tak nyer, dgn duit nk reno lg, barang lagik... kt management kene letak rm3000 utk reno... mahal giler kan!!! mampos!!! nk suh letak duit senang, nk mintak balik bercinta!!!...

Aku ikot kn bole bergado dgn managemnt ni...charges mahal...pastu walau tak duduk, charges da start bayar bln 8... dia dpt duit senang2 jer... without org guna ape2 facilities pon...hangin laaa aku ni... da laaa bayar mahal gler... ape2 kne letak duit... sume gune duit...

Pastu nk nk bt ape2 sume kne ikot peraturan...remeh sgt....smpi satu tahap aku rase malas nk layan daaaa.... sume da start complaint...teruk sgt charges yg kne bayar kt mgmt ni... dia hingat org2 ni cap duit hape... kalo aku thu cmni, xnk bli umh....tp villa park, view terbaekkkk....

No comments:

Post a Comment