Thursday, September 23, 2010

Hari Raya...New House renovation...Tired...

Da lame xbukak blog ni...sbb sibuk sgt...Pasal Raye pon aku xupdated...Hari raya Aidilfitri 2010 ni biaser jerrr... Persiapan aku da bt awal2 utk mak ayh...tggl siapkn umh mak jer... aku paling tension pasang langsir...dgn cangkok2 besi tuuuu....lemas aku asik pendek sgt...panjang sgt... smpi menjerit2 aku nk memasang...nasib laaa ader dino yg suke bt keje umh baik memasak smpai laaa mengemas....ahak....

Raye pertama mcm biaser sedara mara dtg... pakcik makcik sebelah mak yg berbangsa cina yg selalu kami utamakan...tp xkisah laaaa sape2 yg dtg kan...jnji enjoy....tp xtau ape kene laaa dgn aku ni....asik nk tdo jerrrr....mayb sbb cuaca sejuk time tu....hahahahahaha....

Balik KL cepat sgt...sbb nk uruskn hal renovation umh ni ASAP...hari2 laaa aku n hsemate trn nek KL cri brg...jmpe kontraktor...smpi lewat mlm bru balik...penat tol.... next time aku post pic umh bru renovation.....daaaa..

No comments:

Post a Comment