Thursday, July 22, 2010

Predator & Despicable Me & Paddington House of Pancakes...

Paddington house of pancakes...

Lupe lak name dia aperrr... sedap laaa...ader chicken grill with mushroom...gravy dia ader rase garlic ckit2... yg kt ats tu mcm yee mee..tp bkn yee mee,tu pancake di goreng...garing2...mcm mee...

Carlifonia - with double gourmet sausages, beef salami, hashbrown & grill mozarella pancakes...letak ckit blackpaper gravy....sedap....

"Wednesday" mmg rmi org g MV tgk wayang...siap ader yg hangkot skali beg2 keje masuk wayang.. dang baju keje...xterkecuali gak dgn aku ni haaaa... selalu aku tgk ari selase...but today aku g ari rabu...(ponteng kelas ngaji...huhuhuhuhuhu)....

Mcm biaser laaaa sebelum masuk movie, aku g mkn dulu...kwn suggestkan mkn kt Paddington House of Pancakes... selalu masuk kedai ni nk mkn pancakes... tp aku xmkn pancakes pon... Next time aku nk mkn pancakes...

Abis jer mkn, berlari2 hanjin ler ke cinema... mule2 tgk cite predator... agak terganggu gak aku tgk cite ni sbb kwn aku ni berdengkur mase mule cite... perjalanan cite yg cukup smooth n penuh aksi... kira ok laaaaaa.....

Pas abis predator, berlari2 tenuk lak g kaunter nk beli tiket cite lain memandangkn malam masih muda... pilihan kami adalah cite katoon Despicable Me.... Cite ni mmg best!!!.... lawak glerrr.... watak yg cukup comellllll.... kisah kegagahan penjahat yg tangkap leleh bile kenal 3 ank yatim yg comel2...sape2 yg brutel n xder semangat kebapaan, di galakkn tgk... digalakkn tgk, mat2 rempit, perompak dan pendera bdk2...

Pas abis, aper lagik....vroom...vroom... balik umh....cepat2 mandi n tdooooo....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........................

No comments:

Post a Comment