Wednesday, July 28, 2010

Dinner at home sweet home....

Sambal Sotong + Kerang

Crab Salted Egg...

Tiap selase mmg jadik kebiasaan ader pasar mlm kt area umh aku ni...dan menjadik kebiasaan aku g beli ikan n buah kt pasar mlm ni...ikan mmg segar bugar...tp bab mkn tu aku kureng ckit laaaa... da muak kot...

So, semalam aku n housemate aku beli ketam & sotong... mcm biaser buah2an yg byk... ketam tu aku masak...dan sotong housemate aku yg masak... ape menu aku nk masak ketam ni? selalu sgt masak lemak cili api jer... boring gler... kali ni aku bt crab salted egg... huhuhuhuhu.... menggigil mkn....

Pas masak, xsabar2 laaaa kami ni nk mkn... terutama nk attack ketam tu.... lama tol mkn semalam... ketam katekan...sedapnyerrrrr.... lauk arini yg xabis aku panaskn, masak nasik n goreng telur, bawak bekal ke opis...jimat duit aku arini....hehehehehehe....

No comments:

Post a Comment